9 Nisan 2017 Pazar

YOUTUBE'DAN PARA KAZANMAK

 Herkes oturduğu yerden zengin olmak ister.Tabii bu istek benim için de geçerli bir durum.Zengin olamasak da uzun süredir keyifle yaptığım youtuber olma serüvenime hız vermek ve hem youtube hem de bloggerda aranan isimlerden olmak için dün  aklıma birden Youtube'dan para kazanabileceğim geldi ve denemek istedim. Bir yıla aşkın bir süredir zaten youtube hesabım vardı. Youtube'dan nasıl para kazanabileceğimi düşündüm ve kendi kendime evet kazanabilirim dedim.

Peki Youtube'dan nasıl para kazanabilirim nasıl olacak bu iş?

Cevabını Youtube'da aramaya başladım ve google adsense hesabımın olması gerektiğini öğrendim.Dün saat 15.30 gibi Google Adsense üyelik için başvurdum. Şahsen geçen sene paylaştığım "Gazi Üniversitesi Gazetecilik Bölümü Hakkında Bilmeniz Gerekenler " başlıklı videom 2 bin 400 den fazla izlenmişti. Buna güvenerek başvurumu gerçekleştirdim akşam saat 19.00 da hesabımın beklemede olduğuna ilişkin bir bilgilendirme maili geldi googledan...
Her neyse gece saat 00.30 gibi yeni bir mail geldi gmailime mailde hesabımın onaylandığı belirtilmişti. Çok sevindim ve hemen youtube ve blogger hesaplarımı google adsense uyumluluğunu sağladım bakalım ne olacak ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder